söndag 11 mars 2012

Här har vi en shopaholics egna bekännelser


Titel: En shopaholics bekännelser
Orginaltitel: Confessions of a Shopaholic
Författare: Sophie Kinsella
Kategori: Chic-lit
Betyg: 3.5 (de andra böckerna är bättre)
Utgivningsår: 2006
Sidor: 346
Handling: Rebecka Bloomwood är ekonomijournalist. Mendet är inte kul,och hon tjänar för lite eftersom hon är en riktig shopaholic. Problemet med shopping är kreditgränserna på kortet. Men det bryr sig Rebecca inte om. Bästa sättet att bli på gott humör är ju att gå på stan och shoppa något fint till sig själv
Läs hennes egna berättelse om livet som shopaholic med rejälaskulder.

Boken är egentligen en vuxenbok,men Sophie Kinsellas böcker passar nog alla i åldern 13+
Jag erkänner att jag bara var 9(ojshit,9!!) när jag läste den här,men jag kan läsa böcker för de flesta åldrar. Annars skulle jag förmodligen läsa böcker som Lasse Maja än. Eller nä,fast jag vet inte vad "vanliga" elvaåringar läser. Someone who knows?
Gillar ni chiclit böcker är det här någonting för er.
Men förbered er på att hata Beckys skulder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar